onsdag 23 december 2009

Folkmusik

3 kommentarer:

  1. Tänkte bara nämna att Annika Dahlqvist i dag blivit utnämnd till Årets förvillare av föreningen Vetenskap och Folkbildning. http://technicolorblog.blogspot.com/2009/12/annika-dahlqvist-utses-till-arets.html

    Hon själv verkar ha ganska blandade reaktioner där hon å ena sidan säger att "Det är som vanligt bara att bryta ihop och gå vidare. Fast jag gråter och känner det som en stor skam. Jag känner att jag får ta mig en funderare på vad jag ska göra av resten av mitt liv." men också har konspiratoriska idéer: "VoF är etablissemangets tempelriddare. Deras ideologiske ledare är Dan Larhammar. Han är lierad med läkemedelsindustrin. Han är delägare i företaget Larhammar Consulting."

    SvaraRadera
  2. En mycket välförtjänt utmärkelse.

    Etablissemangets tempelriddare...

    SvaraRadera