söndag 11 november 2012

Helgens innecykling och farsdagsfika

På grund av att det varit riktigt skitväder och att frun jobbat hela helgen blev det ingen utomhuscykling varken igår eller idag så jag har fått nöja mig två pass på monarken.

Igår blev det en sväng med sufferfestvideon som sällskap och idag blev det 3 st 4 min intervaller. Båda passen ledde till en rejält trött gubbe.

Nu har jag dock återhämtat mig med ett glas mjölk och en bulle såhär på farsdag vilket gör att jag känner mig som en ny människa igen.

Gällande träningen så har jag kört tre veckor med rätt många högintensiva pass så kommande vecka tänkte jag köra lite lugnare och dessutom hoppas på att jag inte drar på mig en förkylning eller någon annan skit innan testet på fysiometrics nästa tisdag.

Återhämtningsmat av klass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar