onsdag 14 november 2012

Vardagsaction - krock

På väg till jobbet i morse uppstod det lite vardagsaction då bilen framför mig gled ner i diket för att undvika att köra in i framförvarande bil. Som den laglydiga person jag är så höll jag bra avstånd och stannade med marginal till framförvarande incident. Bilen bakom lyckades dock inte stanna utan gled in i baken på mig (eller rättare sagt in min bil).

Farten var låg så inga större skador uppstod varken fysiska eller materiella (de fysiska var obefintliga) även om det kommer behövas göras lite lackjobb på min bil.

På bilden nedan kan man bakom all smuts och salt se lite av lackskadan som uppstod (en rejäl repa och lite lack som lossnade från bakluckan).

1 kommentar:

  1. Synd på nybilen men huvudsaken att det inte blev någon skada på dig :)

    SvaraRadera