måndag 12 november 2012

Vare ljus och det blev grymt ljust

Det damp ner en postavi i brevlådan idag och jag lyckades pallra mig iväg till postens utlämningsställe precis innan det stängde. Paketet som jag hämtade ut innehöll de två lampor jag beställde för två veckor sedan.

Jag har monterat en av dem på hjälmen och den andra kommer användas som styrlampa.

Efter att lyst med lampan inomhus och ut genom fönstret ut i trädgården så kan jag säga att den lyser med jättemånga lumen eller vad det nu man mäter ljus i för enhet.


Angående det jag skrev om igår att jag skulle försöka undvika att dra på mig ebola eller något annat olustigt innan nästa tisdag så han jag knappt sätta punkt på meningen innan jag började snora och nysa. Nu har jag dock tryckt i mig en godispåse vilket jag tror kommer göra susen för hälsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar