lördag 18 maj 2013

Kalas och snabbrunda

Idag har junior haft tvåårskalas i trädgården. Det var fantastiskt väder och junior var väldigt nöjd med att kalaset var ute, att han fick träffa alla i släkten och över att få massa roliga paket med bra innehåll. Han var dock inte så särskilt intresserad av fikat så där fick jag göra en insats så att det inte skulle bli så mycket över.

Efter kalaset såg jag bröderna Sedin gå till VM-final och efter den gav jag mig ut på en runda med cykeln.

Det blev lite snabbkörning och sedan några varv uppför den legendariska stigningen Col de Pengsjölia. Från att igår ha gett upp efter en minut på 360 watt så körde jag idag några av de snabbaste svängarna jag gjort i den backen. Sömn och kakor var nog det som gjorde susen. Tror jag ska satsa på det i större omfattning framöver, vanligtvis brukar jag bara köra på delen med kakor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar